Thursday, May 28, 2009

Minggu Suka dan Duka

 Hari isnin 25/5/2009 adalah tarikh yang sangat ku tunggu-tunggu.. bahkan aku berjaga semata-mata untuk menunggu detik jam 12 malam. Tujuanya adalah untuk mengetahui satu keputusan mengenai status pertukaran isteri tersayang yang masih lagi bertugas di Gopeng Perak (guru j-QAF), bulan Feb baru ni aku telah mengimport anak-anak ke Kuala Lipis dengan harapan isteri akan dapat bertukar pada Jun ini. Telah berminggu-minggu aku berdebar-debar dan tidak keruan bila memikirkan apakah keputusan yang akan aku dapat. Setelah letih menunggu...tepat jam 12.00 malam aku mengecheck keputusan dalam moe punya web...tapi result belum keluar lagi...aahhh makin tidak tentu arah aku dibuatnya...mungkin esok pagi2 dapat tahu...dan esoknya aku dapati keputusannya ialah.... Permohonan pertukaran ke Pahang tidak diluluskan. Surat kelulusan rasmi akan dihantar melalui Jabatan Pelajaran Negeri. aahhhhh........aaahhhhh....aku sangat kecewa...apa lagi yang perlu untuk membolehkan isteriku berpindah ke sini.......buntu........oh j-QAF,,,ooohhh j-QAF,,,jjjjjjj-----QQQAAAFFFF

No comments:

Post a Comment

IKLAN