Monday, June 1, 2009

Be'wah Season



1 Julai 2009

5.00am - Saya sekeluarga serta ayah, mak dan adik2 bertolak dari Kuala Lipis untuk majlis belarok di Besut Terengganu. Ayah bawa kancil dia n aku bw Livina, letih juga sebab dah biasa bawa laju. Aku suruh ayah bawa Myvi tapi dia lebih selesa dgn Kancilnya.
The Sepupu's;dari kiri Arijah,Fatin dan Ika.

8.00am - Tiba di RnR Gua Musang untuk sarapan pagi yang telah disiapkan oleh zaujah pagi2 lagi.

12.30pm - Tiba di Kg Bukit Kenak, kampung kelahiranku dan kami berkumpul di rumah bapa saudara sebelum belarok ke Felda Tenang.

2.30pm - Ingat dalam 4-5 buah kereta saja rupa-rupanya hampir 30 buah kereta yang sama-sama belarok ke rumah pengantin perempuan. Ini baru betul-betul belarok namanya.

4.30pm - Majlis selesai dan aku sekeluarga lepak di rumah Kak Ma, anak dia masuk ICU di Kuantan suspek jangkitan virus. mungkin on the way balik hari rabu ni kami singgah di Kuantan utk tengok anak dia.

No comments:

Post a Comment

IKLAN